luni, 30 decembrie 2013

Pentru cei nedumeriţi cum stă treaba

Articolul de mai jos a fost primit prin poştă electronică în data de 18 noiembrie 2012 de la un coleg care, la rugămintea mea, şi-a dat acordul să-l public pe acest blog. Dacă doriţi să copiaţi acest material şi să-l urcaţi în altă parte pe Internet sau să-l trimiteţi pur şi simplu pe mail, politeţea vă obligă să specificaţi sursa de provenienţă.


Pentru cei nedumeriţi cum stă treaba
(din ciclul: „Votaţi, voi, oropsiţi ai soartei!”)

    Pentru cei care încă se mai duc la vot, crezînd că astfel (prin aplicarea unei ştampile pe-o hîrtie) vor schimba ceva, iată ce zicea nenea Mark Twain cu mai bine de-un secol în urmă (vezi poza de mai jos):

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiapOCw17S2rYACZ3aConAUihaC0qwoFXBUpc5vtkRkAn2AY88U0-HO-A4iB5B9DP6dn0wI-ixb7v3RQ5gjhSqaUm4isQiz0srLZDLSJ3NlC5Mf_8oe86wZQ4wvVjm3MdeKvHMWXYoGVdiV/s1600/download.jpg
Mă rog, citatul original zice aşa: „If voting made any difference, they wouldn't let us do it.”
(adicătelea: „Dacă votarea ar face vreo diferenţă, „ei” nu ne-ar mai lăsa să votăm.”)

    Hai să mai repet un fragment din scrisoarea Mic scenariu de film în trei acte trimisă vouă în data de 25 oct 2012 (vezi actul III, Pasul 3 – cel cu „oferirea pe tavă a Soluţiei – înainte de ceea ce-am scris c-a declarat James Paul Warburg în 1950, în faţa Senatului SUA):
    Şi astfel li se creează cetăţenilor falsa impresie că pe Pămînt e democraţie şi că oamenii trăiesc liberi (din moment ce „uite, ai dreptul să votezi ce partid vrei, la alegere!”), nedîndu-şi seama că prin jocurile de culise, în urma votului „universal şi LIBER exprimat”, ies tot cei care trebuie să iasă (membrii familiilor Cabalei), indiferent ce partid ar cîştiga acele alegeri. Totul se face pe faţă, sub ochii noştri, şi se bazează pe un lucru fundamental, studiat de milenii de către cei din întuneric. Anume, pe faptul că psihicul uman actual (atît cel individual, cît şi cel colectiv), datorită stării de hipnoză sau adormire în care se află, NU este capabil să reţină detaliile evenimentelor la care oamenii sînt supuşi, în urma unui test oarecare. Majoritatea acţiunilor se fac pe faţă, în văzul lumii, tocmai pentru a crea falsa impresie că totul este OK şi că nu se-ntîmplă nimic suspect.
    Tot în aceeaşi idee, iată ce spunea tovarăşul georgian Iosef Djugaşvili (alias Iosef Vissarionovici Stalin): „Nu contează cine votează, contează cine NUMĂRĂ VOTURILE!”
    Asta apropo de faptul că-n SUA au avut loc de curînd nişte alegeri „prezidenţiale”, cică. Dacă nu primeam un mail de la un coleg (pe-o temă colaterală), credeţi-mă că habar n-aş fi avut că băiatu-ăla de culoare a fost reales drept „întîiul fiu al ţării”, cum se spunea la noi pe vremuri. Şi apropo şi de faptul că la noi în ţară cică ne-ar pregăti ăştia ALTE alegeri („parlamentare” sau cam aşa ceva!). Acest lucru nu l-am aflat de la tembelizor, ci de la afişele electorale pe care le văd lipite pe toţi stîlpii, reclamele stradale şi pereţii blocurilor, atunci cînd mă duc să mai cumpăr cîte ceva de-ale gurii.
    Mi s-a făcut lehamite de aceleaşi promisiuni bombastice fluturare de peste 22 de ani, pe care ni le vîră ăştia pe gît. Iar românaşul nostru mioritic încă nu s-a învăţat minte, tot mai pune botul, pardon de expresie!

    Alegerile erect-orale


PS: Să ştiţi că-mi menţin în continuare oferta făcută săptămîna trecută. Cine nu mai vrea să primească mesaje de la mine, este de dorit să mă anunţe-n scris. Lăsaţi ruşinea la o parte şi faptul că ne-am cunoscut în diverse ocazii (am fost colegi de şcoală, armată, serviciu sau ne-am întîlnit în cu totul alte împrejurări). E de dorit ca fiecare om să fie liber să aleagă ceea ce simte că i se potriveşte cel mai bine, fără să-l mai stresez şi eu cu „tot felul de tîmpenii!
    Este valabil şi pentru chestia cu alegerile: dacă sînteţi convinşi că numai aşa puteţi schimba ceva, n-aveţi decît să vă duceţi să votaţi. Sînteţi liberi să gîndiţi cu propriul căpşor şi să simţiţi cu propriul Suflet calea pe care doriţi s-o urmaţi.

Articolul de mai sus a fost primit prin poştă electronică în data de 18 noiembrie 2012 de la un coleg care, la rugămintea mea, şi-a dat acordul să-l public pe acest blog. Dacă doriţi să copiaţi acest material şi să-l urcaţi în altă parte pe Internet sau să-l trimiteţi pur şi simplu pe mail, politeţea vă obligă să specificaţi sursa de provenienţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Atenţie: Comentariile care conţin violenţă de limbaj vor fi şterse!

Related Posts with Thumbnails