luni, 24 martie 2014

Conspiraţia din domeniul auto

Articolul de mai jos a fost primit prin poştă electronică în data de 19 decembrie 2013 de la un coleg care, la rugămintea mea, şi-a dat acordul să-l public pe acest blog. Dacă doriţi să copiaţi acest material şi să-l urcaţi în altă parte pe Internet sau să-l trimiteţi pur şi simplu pe mail, politeţea vă obligă să specificaţi sursa de provenienţă.


Conspiraţia din domeniul auto
(din ciclul: „Cine a ucis automobilul electric?”)

    Pentru cei care cred că tot ce circulă pe Internet (vezi unele dintre mail-urile pe care vi le trimit) sînt născociri şi pure speculaţii care fac parte din aşa-zisa teorie a conspiraţiei”, îi invit să descarce şi să urmărească fişierul PowerPoint din ataşament (vezi linkul de la final), ce conţine o prezentare care-i foarte bine argumentată şi care vorbeşte despre fapte cît se poate de REALE, nu despre ficţiuni şi „aberaţii cromatice”.
    Este vorba despre o conspiraţie în toată regula – nu despre o teorie! –, şi-anume despre cea la nivel mondial cu privire la noile tehnologii care NU trebuie să fie divulgate omenirii (patentele invenţiilor fiind deseori cumpărate spre a fi îngropate în arhive şi păstrate secrete pentru totdeauna), cu scopul de a-i menţine pe oamenii de rînd în ignoranţă şi a-i face simpli plătitori de taxe (vezi epistola cu titlul Eşti SCLAV la stat din 6 martie 2013), ca să-i îmbogăţească şi mai mult pe cei din elita masonică, de parcă n-ar fi şi-aşa destul de bogaţi! Aţi ghicit, în scrisoarea de faţă este vorba despre conspiraţia din domeniul auto.

http://i.imgur.com/KetzZnJ.jpg
Cine a ucis automobilul electric?

    Surse alternative şi nepoluante de alimentare a unui autovehicul s-au descoperit de foarte mult timp, însă ele au fost şi sînt interzise-n continuare cu străşnicie. Mai multe detalii în acest sens găsiţi în documentarul Who killed the electric car? („Cine a ucis automobilul electric?”), film care circulă pe Internet pe ocolite, cei de la Google interzicînd de fiecare dată acest video, atunci cînd cineva – „un om de bine”, ca să zic aşa – încearcă să-l urce pe YouTube sau pe alt sit, invocînd mult-disputatele drepturi de autor care, în paranteză fie spus, nu fac altceva decît să-i ţină pe oameni cît mai departe de realitatea-n care trăiesc, într-o necunoaştere aproape totală. Ei bine, asemeni filmului documentar „Cine a ucis automobilul electric?”, mai sînt zeci (dacă nu sute!) de alte materiale video ce tratează cîte-o temă specifică din uriaşul şi nebănuitul mozaic al conspiraţie la scară planetară care este orchestrat de către cei din umbră.
    Poate că într-o bună zi vom învăţa cum pot fi căutate pe Internet şi descărcate toate aceste filme interzise (mă refer la cei care încă nu ştiu cum să facă acest lucru). E-he, ar mai fi foarte multe de discutat cu privire la conspiraţia mondială din domeniul auto, despre uzura morală planificată şi DE CE automobilele din ziua de azi se strică aşa de repede. Nu mai amintesc şi titlul filmului care face referire explicită la uzura morală planificată, pentru c-apoi am sări de la una la alta şi n-am mai termina niciodată, continuînd să ne-nvîrtim la nesfîrşit într-un carusel precum hamsterii. Este mult mai înţelept s-o luăm încet-încet, pe rînd, astfel încît informaţiile să aibă timp să se sedimenteze-n creier cît mai bine şi mai corect, în caz contrar riscînd să facem totul o varză (de Bruxelles, eventual) şi să nu mai înţelegem nimic (vezi cazul celor care latră la mine pe mail şi-mi spun că „bat cîmpii cu tot felul de prostii”).

http://i.imgur.com/wEDyhH7.jpg
Automobilul electric produs de General Motors în 1996
(pentru cei care nu ştiu, firma americană General Motors este condusă de elita masonică)

    Motivul pentru care automobilul electric a apărut totuşi pe piaţă (doar sporadic, ce-i drept) este pentru că cei care conduc lumea din umbră au permis acest lucru, vrînd să testeze reacţia oamenilor cu privire la sursele alternative de alimentare cu energie. Iar cînd au văzut că lumea este entuziastă şi că îmbrăţişează imediat noile invenţii, au ordonat marilor companii auto să-şi retragă automobilele din circulaţie şi să le distrugă, spre a nu putea fi cumpărate şi folosite de întreaga populaţie.
    Un exemplu este cel al automobilului electric produs de Toyota (RAV4-EV, unde „EV” înseamnă Electric Vehicle = vehicul electric), care-a fost introdus în 2003 pe piaţa din SUA. În 2005 contractul de închiriere a expirat, iar firma Toyota a vrut să-şi retragă toate automobilele de pe piaţă şi să le distrugă, aşa cum au procedat în trecut şi-alţi mari producători auto (General Motors şi Nissan). Pentru a nu păţi acelaşi lucru, cetăţenii americani s-au mobilizat şi-au făcut presiuni asupra celor de la Toyota, reuşind să cumpere maşinile pe care le închiriaseră şi le folosiseră bine-mersi vreme de aproape 2 ani.
    Dar fatalitate, în acelaşi an (2005) a intrat pe felie gigantul masonic Chevron-Texaco, firmă care, atunci cînd a văzut că gluma se-ngroaşă, a cumpărat patentul de fabricare a bateriilor pentru automobilele Toyota RAV4-EV şi-a distrus fabrica în care se produceau aceste acumulatoare auto, lăsîndu-i pe americani cu buza umflată. Parc-aţi mai auzit destul de recent de această firmă, nu? Exact, este vorba de acelaşi gigant masonic care-a început instalarea sodelor de extracţie a gazelor de şist în România, vrînd să ne bage mortu-n casă şi să otrăvească pentru totdeauna subsolul ţării (şi-n special acviferul de mare adîncime, ca să murim apoi pe capete, ca muştele!).

http://i.imgur.com/5lRiOYA.jpg
EV1 marca General Motors

   Dacă stăm să analizăm ceva mai atent, ne dăm seama că păpuşarii (adică alde Illuminati) la fel au procedat de-a lungul timpului şi cu celelalte subiecte din cadrul conspiraţiei, toate fiind interzise, muşamalizate sau ţinute sub cheie, la secret:
– şi cu patentele invenţiilor din domeniul energiei gratuite;
– şi cu alimentaţia sănătoasă;
– şi cu blocarea unor metode alternative de tratament, mergînd pînă la interzicerea definitivă a anumitor plante care erau folosite de milenii pentru vindecarea bolilor aşa-zis „incurabile” (precum cancerul);
– şi cu organismele modificate genetic (soia, porumb, cartofi ş.a.m.d.);
– şi cu fertilizarea chimică a solului;
– şi cu introducerea aditivilor sintetici în alimente şi băuturi;
– şi cu adevărata istorie a civilizaţiei umane şi-a Planetei Pămînt, denaturînd şi modificînd de fiecare dată întîmplările care-au avut loc pe Terra în trecutul mai mult sau mai puţin îndepărtat, avînd grijă să le manipuleze pe toate numai în favoarea elitei masonice;
– şi cu (in)existenţa civilizaţiilor extraterestre care apropo, ne vizitează NU de azi de ieri, ci de sute de mii (dacă nu de milioane) de ani;
– şi cu negarea folosirii tehnologiilor ascunse în scopul influenţării climei, provocării dezastrelor „naturale” şi manipulării psihicului uman (vezi tehnologia HAARP, armele psihotronice, programarea mintală de tip MK-Ultra practicată de băieţii veseli de la CIA, precum şi-o grămadă de alte mizerii regizate din umbră şi întuneric la adresa omenirii).

http://i.imgur.com/dIyN8wJ.jpg
Trist dar adevărat! – toate aceste autovehicule nepoluante au fost distruse de producătorii
care le-au fabricat, în timp ce giganţii masonici din domeniul petrolului prosperă-n continuare.

    După cum specificam în introducere, AICI se află ataşamentul cu privire la demascarea conspiraţiei din domeniul auto. Vă urez tuturor spor la accesat linkul, la vizionat fişierul PowerPoint şi-apoi la tras concluziile care se cuvin.

Articolul de mai sus a fost primit prin poştă electronică în data de 19 decembrie 2013 de la un coleg care, la rugămintea mea, şi-a dat acordul să-l public pe acest blog. Dacă doriţi să copiaţi acest material şi să-l urcaţi în altă parte pe Internet sau să-l trimiteţi pur şi simplu pe mail, politeţea vă obligă să specificaţi sursa de provenienţă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Atenţie: Comentariile care conţin violenţă de limbaj vor fi şterse!

Related Posts with Thumbnails